davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Terug

Het gips is dezelfde kleur, anders herkennen ze hem niet meer in hoogstraat...want, we gaan zo weer naar Uterecht! Later meer

sandra

Turbo geel dus!

Anneke

Ach, dan heb ik niet gewonnen. Maar... lekker dat je weer naar de Hoogstraat kunt! Goede reis

Leo

Niet herkennen? David niet herkennen? Sjonge, als je die vent één keer gezien hebt, vergeet je 'm je hele leven niet meer.

reyneke

SUPER!!!

Suzanna

Hoi David
Fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent.
Hou je taai, volgens mij doe je het heel goed
grt Suz

myrthe

volgens mij ren jij straks ook daar vandaan ;) snelle henkie! goeie reis!

Texel

Hou je taai en goed revalideren daar in Utreg.

henk en monique

Gelukkig weer naar Utrecht, goed plan.
En weer geel gips : hoef je niet aan een nieuwe kleur te wennen!
Sterkte David met de revalidatie.

martin

Ik had nog zo gezegd dat het groen moest worden.
Ik zal mijn kleurpotloden meenemen binnenkort. Wel fijn dat je weer naar Utrecht mag.

Elmieke

Zo, dat is vlot!
Fijn dat je weer terug bent op je eigen plekkie in de Hoogstraat!

Henk en Jeannet

Hoi David.
Fijn dat je weer terug bent in Utrecht.Veel leuker toch dan Amsterdam.Heerlijk dat de operatie voorbij is en nu aan herstel werken.Sterkte ermee groetjes aan je ouders en Anne en we komen je weer opozoeken.
Groetjes van Henk en Jeannet

oma Nel

Dat is snel,weer terug op je stekkie. Fijn hoor en nu aan
de slag sterkte en liefs van oma Nel.

Kees & Monique

niks mis met de kleur toch. Nog altijd in sport uniform dus. Het is de kleur van het team en de club. Een stukje wit had er nog wel bij gemogen. Fijn dat dit uitstapje ook weer bijna achter de rug is. Zet hem op daar in Utrecht.

Bart Formsma

Heuy David
ga je eindelijk naar Utrecht
zeg maar wanneer ik je moet gaan redden van vieze maaltijden of vervelende ouders/verplegers dan kom ik wel snel langs om superman te spelen. veel sterkte in utrecht en tot gauw enzo
augurk

Ivo

Wat een bijzondere foto's met die twee geeltjes aan je voeten. Moeten we je nu Tweetie gaan noemen? Ik bedoel natuurlijk dat je er al stukken anders uitziet dan onlangs in de dojo (het lijkt zo kort geleden). Succes met de volgende etappe jongen!

oma Dinie

Wat fijn dat je weer naar de Hoogstraat bent,nu kan je dus weer gaan klimmen,David.Jou kennende zal je wel vechten om hier ook zo goed mogelijk uit te komen.
Veel sterkte,groeten en liefs David,ook natuurlijk van opa.

Leon

Zo jij gaat voortvarend. Fijn om weer op je Utrechtse stekkie te zijn?