davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Weekend in de Hoogstraat

Het is zaterdagmiddagen we zitten in het restaurant meteen bakkie koffie, chocolademelk en m&m's. de buren Annet en Floortje zijn net weg, een gezellige afwisseling in een saai weekend. Jammer genoeg is buiten regenachtig anders hadden we een ritje buiten kunnen maken.

Sealed
Vrijdag is mijn mentor van school langs geweest, ik was bang dat ik veel te weinig gedaan had aan mijn schoolwerk maar dat viel gelukkig mee. Mijn hoofd zit vol met watten vandaar dat ik mij niet best kan concentreren. Wiskunde lukt al helemaal niet. Biologie gaat gelukkig wel goed.

Op de kamer waar ik slaap is nu een jongen gekomen die ook aan rolstoelbasketbal doet maar dan wel bij Antilope, een concurrent van onze ploeg.

Deze week staat er veel fysio , school en nog een rit Amsterdam op het programma, genoeg te doen dus,

Groetjes, David

p.s.Nicolien goed idee dat je mij uit de langzit komt helpen , je bent altijd welkom

Tongue out

Reacties

Reacties

Hanno, je vader en Carola

Hoi David, ik zit met je vader en ome Hanno aan de koffie. Het weer is hier somber maar droog.
Fijn dat je mentor tevreden was. Nog een fijn weekend en ik hoop gauw eens te komen.
Liefs van Carola, groetjes van Hanno en je vader.

Margriet

Hoi David, even weer een berichtje vanuit Alphen. Bart zit nu in Alkmaar voor de wedstrijden. Ben benieuwd hoe hij dit vindt. Verder gaat het hier zijn gangetje. Ga met Bart in het weekend kijken, wanneer we langs gaan komen. Het zal tijd worden, vind je niet? Tot snel. Groetjes

Gert.

Hallo David.
Ik hoop dat de watten gauw uit je hoofd zijn.
Maar ja, wiskunde blijft hoe dan ook een lastig vak.
Ik wens je een goede week toe daar.
Kijk je nog een beetje naar het schaatsen dit weekend?
Groetjes.

Elmieke

Hoi Kanjer,
Leuk dat Annet en Floortje langs zijn geweest. Binnenkort(als jij weer wat weerstand hebt opgebouwd en ik geen enge bacterien van school over kan brengen) kom ik ook eens mijn gezicht laten zien.
Nou lijkt het net alsof ik op een hele enge school werk, maar dat valt wel mee, alleen hoesten en proetsen de kinderen uit mijn groep nogal de laatste tijd.
Gezellig dat je een basketballer op de kamer hebt gekregen. Kan je allerlei tactieken met elkaar bespreken.
Oma Leny vond het fijn om te zien dat je de cake zo lekker vond. Ze is volgens mij al een nieuwe aan het voorbereiden, want ze vond dat je magere armpjes had gekregen.
Knuf, Elmieke

Bouke

Hoi David,

Als je een beetje kan mikken zou ik dat ventje van de Antilope eens van een driepunter voorzien. Als hij daarna jou ook met een welgemikte score raakt, is het tijd om te praten over een transfer naar jullie team. We hopen dat je snel weer de echte punten kan gaan maken. Sterkte vanuit een november-achtig Zoetermeer

oma Dinie

Ha David,wat fijn om weer iets van je te horen.
Wat leuk dat er een rolstoelbasketballer op je kamer gekomen is,misschien kunnen jullie nog iets van elkaar leren.
Je moet de groeten hebben van Hanno,hij is dit weekend bij ons.
Veel liefs en de groeten,voor allemaal,maar natuurlijk het meest voor jou,opa en oma.

oma Nel

Hoi David.
Wat leuk joh die jongen er bij op de zaal,is weer eens wat anders dan al die meiden om je heen.
Groetjes oma Nel.

oma Dinie

Ha,David,
Hanno is vanavond weer naar huis gegaan en verder heb ik weinig nieuws te melden,maar ik wilde je toch maar even groeten en een knuffel geven, oma.

Anne

Zo Apekop!

Heb je t nog een beetje naar je zin?
Is het gangen snelheidsrecord al gebroken?
Ik wilde eigenlijk bij je langs komen vandaag, maar ook ik doe heerlijk met alle schoolse virusjes en bacteriën mee.
Jou onderhoesten lijkt me niet zo'n goed plan.
Maar, ik ben vrijdag hoe dan ook weer op en top beter en dan kom ik je weer irriteren!

Gigagrote knuf van je pocket size zus!

oma Dinie

Hallo David,gisteren kon ik je niet te pakken krijgen,maar zoals je ziet is het vandaag weer gelukt.
Hoe gaat het er mee?Anne heeft het over virussen en bacterién,ik hoop dat die jou niet te pakken hebben.
David,groeten aan je vader,moeder en Anne en jij sterkte en liefs van opa en oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!