davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Tweede dag in de Hoogstraat

Ik heb heb heerlijk geslapen en geen pijn. Ik heb aardige kamergenoten , maar nu voor het weekend zijn we maar met zijn tweeën. Ik heb een soort buikrolbed brancard ding geval die ik zelf kan besturen dus ik kan een beetje zelf rondrijden. Ik vind het erg leuk om jullie berichtjes te lezen. Basketballers succes morgen. Groetjes David

Carola

Hoi David.
Fijn te lezen dat je vannacht goed geslapen hebt en geen pijn meer hebt.
Een 'buikrolbed brancard ding geval', dat klinkt heel bijzonder. Heb je daar geen rijbewijs voor nodig?
Ik hoop dat je je het weekend goed kan vermaken.
Groetjes, ook van Rijk, Vera en Mandy

Chantal

Hi to you mijn favo lastige klant!

Goed te horen dat je geen pijn meer hebt.
Zorg je wel dat je haar netjes zit joh zodat
ik me niet voor je hoef te schamen ;)

Groeten
Chantal

reyneke

Klinkt goed allemaal! Laat eens foto maken van dat rolgeval,ik wil wel zien hoe dat er uit ziet!
ennuh...niet te hard rijden hè!!!!

oma Dinie

Wat heerlijk dat je geen pijn meer hebt en vannacht goed geslapen hebt,want dat is wel heel belangrijk.
Fijn dat er leuke kamergenoten zijn en dat je een beetje rond kan rijden met,hoe het ook maar heten mag.
David groetjes,ook van opa en tot de de volgende keer.

Peter, Floortje en Annette

Je zou natuurlijk een competitie kunnen organiseren met je 'buikrolbed brancard ding geval". Vinden ze in de Hoogstraat heus niet raar.
Lekker scheuren door de gangen laat ze maar weten je er bent!

Elmieke

Fijn nu zonder pijn!!!!!
Ik ben zeeeeer benieuwd naar je nieuwe vervoermiddel. het doet me denken aan zo'n sleetje, waarmee ze tijdens de winterspelen van de berg roetsjen. Doe je voorzichtig?
Trouwens......zit je wel echt in Utrecht? Volgens mijn computer is jouw stukkie geplaastst in Angola!

Gert

Hoi David.
Fijn dat je je nu wat beterder voelt.
Kijk je wel uit als je gaat "rijden"met je rolbed.
Anders rijd je straks de verpleging nog ondersteboven.
Die kan je beter te vriend houden toch? En zag ik nou dat je je zus in de houdgreep had?
He, hou je goed he, Ik vind je een jongeman die het hartstikke goed doet. Respect man.
Groetjes,
Gert

oma Nel

Hoi David.
Fijn dat het goed gaat,ik vind je er erg ondernemend uitzien.Een beetje voorzichtig met je zus hoor,dat arme kind.Doe de groetjes aan allemaal
Liefs je oma.

Redeoss 1

2 wedstrijden gespeeld en de eerste gewonnen
deze overwinning hebben we aan jouw toegedragen

helaas ging de tweede wedstrijd maar net verloren (spannend tot het laatste moment)

blijf je armen maar goed trainen in je roldingbed

groeten

albert

zoals op die foto aan tafel, dat noemen ze nou,
Lui Lekker Land

albert

Ja we hebben tegen je trainingsmaatjes gewonnen.
Trouwens op zo´n rolbed, zie ik jou niet scoren. Misschien kan je nog dribbelen, maar dan houdt het wel op.
Maar het houdt je wel in beweging en je weet bewegen moet.
Zie je.