davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Fijn weekend!

Eindelijk was het zo ver , David mocht mee naar huis voor het weekend . Af was gesproken om hem om tien uur af te halen. Al die tijd hebben we misschien drie keer in de file gestaan, vandaag zou de vierde keer worden. Ben en ik hebben ons op zitten vreten onderweg

Yell
.Ruim een half uur later kwamen we aan. Na de noodzakelijke instructies m.b.t de wond konden we vertrekken.Om een uur of twaalf waren we thuis.Floortje , ons buurmeisje had iets lekker voor ons gemaakt, Dank je wel nog, 't was lekker ! De zaterdag liep wel stroef, David had duidelijk moeite met omschakelen, hij heeft er zolang naar uitgekeken , we hebben hem maar lekker zoveel mogelijk zijn gang laten gaan. Zijn kamer , ja, gelukkig konden we hem met de traplift boven krijgen, leek hem erg klein. Wat wil je als je al acht weken op een slaapzaal slaapt.

's Avonds lekker pannenkoeken gegeten, filmpje gekeken en heerlijk naar zijn eigen bed en geslapen dat hij heeft !

Zondag was David ( en ook wij ) weer zichzelf. Heeft lekker gegame'd en veel hard muziek gedraaid. Het was fijn beneden te zitten en boven veel geluid te horen, Ben die zich uitleeft op zijn roeimachine, Anne die het kerstspel aan het oefenen is ( ze speelt Maria dit jaar ) en David die mee zingt op een CD van Coldplay. Hier kan ik weer mee verder.

Fysiek is het best wel zwaar, er zijn veel til-momenten op een dag! toch vinden we het zeker voor herhaling vatbaar.

's Avonds hebben we David ( en ook Anne) moe maar voldaan terug naar Utrecht gebracht.

Komende week staat er weer een rit Amsterdam te wachten, met eigen auto, wel zo gerelaxed !

Groet, Christine

Margriet

Wat fijn om te horen hoe bijzonder het weekend is geweest. Heerlijk om als gezin weer in één huis te zijn en te genieten van alle geluiden. Het zal wel steeds schakelen zijn van de Hoogstraat naar huis en weer met z'n tweetjes aan tafel te zitten. Wat zijn de mogelijkheden voor aankomend weekend voor Bart om naar David te gaan?
Sterkte deze week en liefs van ons allen...

martin

Heerlijk om te lezen dat het goed bevallen is. Ik hoop dat de week maar kort duurt om weer fijn bij elkaar te zijn.

oma Nel

Hoi David.
Zo te lezen had jij het wel je zin thuis,even wennen maar
dat was zo over .En nu er weer tegen aan dat gaat zeker lukken.Sterkte en veel liefs van oma Nel.

Gert

Fijn dat jullie zo'n goed weekend hebben gehad. Daar kun je denk ik wel met een goed gevoel op terug kijken.
Hopelijk kan dit zo blijven. Jullie allemaal een goeie week
toegewenst.

Paul, Gea & Roan

Hey David, fijn dat jullie allemaal weer even lekker bij elkaar waren, gezellig! Op naar het volgende weekend!

groetjes,
Paul, Gea en Roan

oma Dinie

Ha David,wat heerlijk om weer eens lekker thuis te zijn.
Het was dus wel even omschakelen,maar je weet het David,zoals het klokje thuis tikt,tikt het nergens.
Nu heb je vast weer nieuwe energie opgedaan.
Heel veel groeten,natuurlijk ook van opa.

Ilona

Hoi familie,

Goed te lezen dat jullie nog steeds de veerkracht hebben om ook met tegenvallende verwachtingen om te gaan. Knap hoor! Veel sterkte maar weer!

liefs van ons allemaal,
ILona

Roy (Poly)

He David,

Wat geweldig om te horen dat je weer een weekendje thuis bent geweest. Weer een stapje verder in de revalidatie top.

Groetjes Roy

Ivo

Aan de ene kant wil je maar wat graag naar huis, maar daar merk je dat je kamer aan de Hoogstraat toch ook een stukje van jezelf geworden is... Zo zien we maar dat je heel flexibel bent! Neem je nu weer (nieuwe) muziek mee naar Utrecht? Misschien wel het deuntje in je hoofd dat je aan het weekend thuis herinnerd?