davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Alweer een weekend voorbij !

Vrijdag waren we allemeel present bij David. We hebben hem ontvoerd om om de hoek bij de Hoogstraat een pizza te gaan eten , zo konden we toch een beetje mijn verjaardag vieren. Er staan weer wat foto's op de blog , zaterdag was weer een zeer rustig dagje, Ben en David hebben een lekkere wandeling gemaakt met aan het eind een terrasje, bokbier, chocolademelk en brownies !! En het was natuurlijk zaterdad duszzz basketballen. de sporthal is altijd open en een bal is makkelijk meegenomen, kon hij toch een beetje trainen ! Op zondag kwam Chantal langs, dat is onze kapper, zij had al ver voor de operatie beloofd om David te komen knippen wanneer hij in de Hoogstraat zou zijn. Chantal ( en natuurlijk ook zoon K(C)oen, van kapper Hoofdzaken HARTSTIKKE BEDANKT, 't was gezellig en David kon even zichzelf zijn. Lekker een beetje dollen !

David heeft het op het moment niet makkelijk, door de week gaat het goed maar de weekenden nekken hem. We hopen dat hij snel in het weekend naar huis mag, normaal gesproken zou dit pas kunnen als hij zijn voeten mag belasten, er wordt wel over gesproken of hij niet eerder met verlof kan.

Nu, woensdag weer naar Amsterdam, hopen dat de genezing verder doorzet,

Groet, Christine

Reacties

Reacties

Juf Esther

Hoi David,
De laatste tijd veel over je gehad. Heb een toets bij Sander neergelegd vorige wek, maar ik begrijp dat hij vandaag naar je toegezonden wordt. Heel veel succes met het maken van.. ik ben benieuwd. Verders natuurlijk sterkte en zo te zien heb je toch af en toe veel lol. Gr Esther

om Dinie

Hallo David,ja die weekenden, jongen konden we daar maar wat aan doen.
Maar jij verliest de moed niet hé,je gaat nu de goede kant op.
David,ook deze keer weer veel sterkte,liefs en groeten van opa en oma.

Marja, zorgcoordinator VSO

Hoi David,
Jee, wat een leuke site heb jij!
Ik ben helemaal niet thuis in dit soort zaken, dus ik bewonder wat jij met je ouders weer voor elkaar hebt gekregen.
Laatst heb ik mijn telefoon verloren, nou dan ben ik dus helemaal verloren, want dan ben ik onbereikbaar en wordt het goed stil om me heen. Net zoiets als jij waarschijnlijk in de weekenden hebt, dan gebeurt er weinig!
Als ik dan in de winkel sta voor een nieuwe telefoon, dan gaat er een wereld voor me open. Net zoals op jouw site: ik kan je foto's zien en je avonturen in het ziekenhuis en in Hoogstraten. Ik vraag me natuurlijk af wie er aan het bier en wie er aan de chocolademelk zat, daar op het plein in Amsterdam!
Ik vind het maar moedig van je dat je dit hele avontuur bent aangegaan en zal voortaan op je site blijven kijken.
O, ja en wat betreft mijn telefoon, ik heb een hele mooie! Een nieuwe met veel meer mogelijkheden dan ik had en nog goedkoper ook. Ik heb mijn kinderen al gewaarschuwd: ik twitter, ik app en ik swyrl!
Nu nog net zo'n site als jou!
Tot de volgende keer, David! Fijne dag!

m.seijsener@hmsdepiramide.nl

Hoi David,

Wat ik vergeten was deze week en dat schoot op de fiets door me heen was dat je het vast wel leuk vindt om te weten dat Rocky weer bij ons op school is en veel plezier heeft in je klas met zijn vrienden. Je kunt wel zien dat ook Tony hem heeft gemist en dat het voor Haider ook goed is dat hij er weer is. Het is voor Rocky wel wennen, na zo'n lange tijd afwezigheid, maar hij is er en vindt het ook allemaal weer leuk.
Hij is afgevallen en zijn broeken slobberen om heen, maar misschien is dat wel de mode tegenwoordig!

Doe je ook de groeten aan Anne, is zij nu in haar 2e jaar met haar studie? Onderwijs was het toch geworden? Onze Pieter, die bij Anne in de klas zat, is op de Hoge School in Leiden terecht gekomen dit jaar. zeg dat maar tegen haar. Hij gaat er nu ook voor: Rechten! En hij vindt het leuk en interessant!

Ben jij ook aan het skypen met je klasgenoten? Ik ga het ze eens vragen als ik ze zie!

He, het gaat je goed en tot de volgende keer!

Marja

Sandra Polak

Hallo David,

Goed idee van Sander om je site weer even onder onze aandacht te brengen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik vaak aan je denk, maar altijd op van die momenten dat ik mijn laptop niet bij de hand heb en later ben ik dan weer aan het werk en vergeet ik te kijken. Sorry daarvoor, ga mijn leven beteren.
Hoe is het nu met je? Hoorde wel van Sander dat de wonden niet zo willen helen. Hopelijk is dat nu beter aan het worden en mag je binnenkort in ieder geval de weekenden naar huis. Lekker je eigen bed en je eigen huis!
Lukt het om naar de school te gaan? En kun je vooruit met je werk? Gelukkig houdt Sander goed contact en levert werk af als je wat nodig hebt.
Het beste de komende weken en ik houd je blog nu in de gaten!

groetjes,
Sandra (IB-de Piramide)

oma Nel

Even proberen David het lukt de laatste dagen niet.
Groetjes oma.

oma Nel

Het gaat goed,ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag met jou.Ik heb de nieuwe foto,s bekeken
heel leuk,vooral jij met je kort gewiekte koppie.
Veel liefs van mij en ik hoop je gauw weer eens te zien.
Oma Nel.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!