davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Ons gebruikelijke woensdag uitstapje en????

Vandaag weer eens naar Amsterdam, Extra wondcontrole, de rechtervoet is inderdaad onder controle, delinker is toch wel een hele fikse, de wondranden gaan al wel iets naar elkaar, de diepte, schrik niet, toch wel ongeveer 1 centimeter, heeft gewoon tijd, veel tijd nodig. Afwachten dus maar weer. We hebben David zelf vervoerd, wel hulp van de fysio om hem in de bus te krijgen, , vooral voor tips Daarna was de taak aan ons.! Wel gezellig zo met z'n drieen, natuurlijk moest er gelijk muziek aan. Volgende week weer terug.

Terug in Utrecht ging David gelijk weer op bed, uitgeteld !!

Ben en ik hadden een teambespreking. Hierin is besloten dat David dit weekend al naar huis gaat. De weekenden zijn voor hem deprimerend , wij komen wel veel maar hij mist dan tochdan juist zijn leventje thuis. Met het weekend zagen we hem somberder worden, kortom het ging niet goed. Zaterdag ochtend krijgen wij nog een cursusje wondbehandeling en mogen wij hem meenemen tot zondagavond, Nu maar hopen dat we hier een weg in vinden om het wat optimistiser te krijgen.

We willen dit weekend vooral de rust in de tent, vandaar dat we het geplande bezoek afzeggen.

Ik kreeg opdracht van David om dit stukje te schrijven,JE ZET HET TOCH ERL GELIJK OP DE BLOG HE !!!!

Groetjes, Christine

kees, Corette, Tim en Jill

Wij hopen dat het een heerlijk weekend wordt!

nicoline

Linkervoet dat is minder mbt tijdsduur,dat is zeker de voet waar ik vaak over struikel!!! Maar wat heerlijk dat je naar huis gaat een weekend;je eigen omgeving,eten,muziek.Geniet ervan....

sandra

hey kanjer,

nog maar 3 nachtjes en dan lekker weer even naar huis! heerlijk voor je. Geniet, nooit met mate!

oma Dinie

Hallo David,gelukkig dat de enkels langzaam maar zeker vooruit gaan,maar wat heerlijk dat je in het weekend naar huis kan.Geniet er van David,des te beter kan je er de volgende week weer tegen.Veel sterkte,voor jou en voor je vader en moeder,groeten van opa en oma.

Margriet

Hoi David, wat een goed nieuws dat je lekker in het weekend naar huis kan gaan. Heerlijk genieten maar. Bart wilde je zaterdag opzoeken, maar we gaan weer kijken naar een andere avond door de week. We denken veel aan je en vinden je een super kanjer. Tot de volgende keer....:)

Anne-Kari

Hee neef!
Wat onwijs fijn dat je een weekend thuis mag zijn!
Ik ben suuuupertrots op je, je doet het toch mooi wel even allemaal! En ben blij dat het de goede kant op gaat!
Heel veel sterkte, ook voor je paps mams en anne, en ik kom snel een keer langs!
Fijn weekend!!!
Liefs Annekaar

Floortje, Peter en Annette

Dat is pas een lekker vooruitzicht. Effe weer lekker in je eigen huis en omgeving. Smeagel op schoot en alles is weer compleet.

Dag kanjer

Paul, Gea en Roan

Hey David, fijn dat je lekker het weekend naar huis mag. We spreken wel een ander keertje af! Geniet ervan!!

Groetjes,
Paul, Gea & Roan

Gert

Hoi David. Nou dat is fijn dat je het weekend naar huis kan. Je kent het spreekwoord denk ik wel : oost west, thuis best. Voor jullie allemaal goed. geen heen en weer gerij, maar lekker thuis bij elkaar. Geniet ervan.

Jetty

Hoi David, super dat je het weekend naar huis mag! Lekker weer in je eigen bedje. Geniet ervan en laat je maar lekker verwennen!

Elmieke

Hoi Kanjer,
Geweldig nieuws! Nog een nachtje slapen en je ligt weer een nachtje in je eigen bed! Wat zal Smeagol blij zijn; want die heeft je gemist hoor!
Geniet ervan en tank een hoop energie voor de komende week!

oma Nel

Hallo lieverd wat heerlijk straks weer eens in je eigen bed
fijne muziek lekker eten,en niet te vergeten de poes op
schoot. geniet ervan. groetjes !!

Kirsten

Wauw David!
Wat heerlijk even lekker een weekendje thuis! Geniet ervan samen.
Vind dat je het geweldig doet!
X Kirsten

oma Dinie

Hoi David,nog één nachtje slapen en dan lekker even naar huis.
Een heel goed weekend gewenst,voor allemaal,van ons.

Henk en Monique

GOED PLAN!!!!!!!!!!!

Geniet er van,

Groetjes, Henk en Monique

Leon

Hoi David, ik hoop dat je genoten hebt thuis. Zet m op deze week!!