davidlopenddetoekomstin.reismee.nl

Beetje vertraagd verslag van ons uitstapje naar het VU

Het was weer woensdag dus tijd voor ons uitstapje naar Amsterdam.

Onderweg naar David toe kwam de zon prachtig op en dan maar hopen dat de dag ook zo prachtig zal worden.

Van de linkervoet was het gips er al snel af, kwestie van wat klittebandjes, de wond is wel aan het genezen geslagen. De foto komt helaas niet door de censuur. Het gaat zeker nog een hele tijd duren eer hij dicht is maarrrr, het begin is er. Toen was de andere voet aan de beurt en David zou David niet zijn als hij zich er niet zenuwachtig over had gemaakt. De wond aan deze voet was er wel maar lang zo ernstig niet als de linkervoet. We hebben ook de orthopeed nog gesproken ober hoe nu verder. Zoals het er nu uitziet gaan we uit van dat het mogen gaan belasten wordt uitgesteld tot de rechtervoet zover is, dus nog vier weken. Het is te hopen dat de linkervoet dan zover genezen is dat deze weer in gewoon gips kan. Dan wordt het leren lopen met nog eens zes weken gips. Wanneer hij heeft leren lopen zou hij in principe naar huis kunnen. Dus in het gunstigste geval nog 10 weken te gaan.

In de ambulance terug naar de Hoogstraat schijnt het zonnetje prachtig op David's witte ontspannen gezicht, wat een opluchting dat het nu eindelijk de goede kant op gaat !

In de Hoogstraat gaat het z'n gangetje. Door de week aanspraak zat met de mede-revalidanten ( en Monique en Henk die een avond meekwamen ) en in de weekenden saai, op de bezoeken na. Afgelopen zondag was het weer zo lekker dat Ben een uur met hem is wezen wandelen.

Ik plaats gelijk nog wat foto's van afgelopen woensdag.

O ja Nicolen en Jetty, ik moest van David melden dat er inderdaad een restaurant is en dat ze er heerlijke bitterballen en gevulde koeken verkopen

Laughing

Floortje, Peter en Annette

He Kanjer,
Het was goed je te zien afgelopen weekend. De naam van het spelletje ben ik kwijt (ouderdom) maar de volgende keer gaan Floortje en winnen we hebben al een tactische bespreking gehad. Ben je nog misselijk geworden van de overheerlijke cake want die ging er goed in bij je :). Dag toppertje

Gert

Ha David.
Fijn dat er nu verbetering is. Het begin is er. Nu maar afwachten he. Ik hoop dat de genezing nu voorspoedig gaat, en dat je dan kan gaan oefenen.
Ik wens je een gezellig weekend, en doe de groeten aan je ouders en Anne.

Elmieke

Hoi Kanjer.....daar ben je weer., ik kon je even niet vinden.
Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. jullie gaan dit vast gezellig vieren met allerlei lekkers in de Hoogstraat.
Gaaf joh, dat het allemaal de goede kant op gaat! Fijn dat de wond aan je rechter voet zich beter houdt dan die ellendige linker.
Knuf!

Monique en Henk

Hoi David,
Gelukkig nu eens betere berichten, gaat in ieder geval de goede kant op!
Gefeliciteerd met je moeders verjaardag, geef haar maar een flinke knuffel van ons.
Groetjes, Monique en Henk

oma Nel

David wat heerlijk dat het beter gaat,je komt er wel.
En van de week ook nog patat gegeten ,samen met je moeder in Utrecht lekker hoor even er uit.Natuurlijk ook
gefeliciteerd met je moeders verjaardag.Wil je haar de groeten doen ook je vader en Anne. Liefs oma Nel.

martin

Geweldig nieuws dus. Gelukkig nog maar 1 been wat zeer aan de ogen doet.
Hou vooral de moed erin en natuurlijk je lach.
We zullen morgen aan je denken als we ons 25 jarige jubileum vieren.
Groetjes van de ASD

oma Dinie

Ha David,gelukkig dat je nu de goede kant op gaat ,ik denk dat dat een fijn verjaardagscadeautje is voor je moeder.
Vandaag heb ik al vaak geprobeerd om haar te bellen,maar ik zal het vanavond nog wel even proberen,nu is ze vast bij jou.
David jij ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder,fijn dat het de goede kant op gaat,sterkte liefs en groeten van opa en oma.

Ivo

Hoi David, Nou het was een prima feestje bij de ASD. Zoveel verschillende mensen en allemaal hun eigen sterke persoonlijkheid. Daar hoor jij zeker bij. Blij te horen dat je nu opwaarts gaat... dat we je zometeen wellicht wandelend kunnen begroeten lijkt me ook heel bijzonder. Ik neem vanavond nog een wijntje op je gezondheid. Santé.

Anneke

Hee David. lekker joh, dat het de goede kant met je lijf opgaat. Leuk ook om de foto's te zien; zo kunnen we toch een beetje meemaken waar je mee bezig bent.
Houd vol, ouwe taaie!

oma Nel

Hoi lekker jong,hoe gaat het was er nog een beetje bezoek het weekend?Ik ben benieuwd wanneer je eens
een paar dagen naar huis mag,voor de verandering.
IK hoop gauw.Dag David liefs van oma Nel.